Donnerstag, 12. September 2013

Little Dragon Castle by Hoppel785

Hallo meine lieben Sims-Freunde,

heute möchte ich euch eine kleine Burg vorstellen, die ich in Dragon Valley gebaut habe.

Da es mir nicht möglich war, diese Burg ohne CC´s zu bauen, weise ich darauf hin, dass die CC´s nicht im Download mitkommen. Du kannst dir jedoch das Burgset kostenlos bei TSR unter dem Ersteller CYCLONESUE runterladen.

CC`s: 1 Fenster, 1 kleines Burgdach, 1 kleines Türmchen, 1 Burgfahne und Burgzinne

Auf diesem Weg, möchte ich mich auch bei dem Ersteller für das wundervolle Burgset bedanken!

Ich wünsche euch viel Spaß mit der Burg!


Viele Grüße und einen tollen Tag wünscht euch eure Hoppel

Hinweis: Bitte beachtet, das meine Kreationen nur für´s Spiel sind! Das erneute Hochladen oder das Posten mit meinen Kreationen und sie somit als eigene auszugeben, erlaube ich nicht!







                                                 

     
                                                                               
http://www.mediafire.com/download/eabewg025965w02/Little+Dragon+Castle+by+Hoppel785.zip
   

Kommentare:

  1. Hello Hoppel!!!
    God, it's really perfect, I love the decoration, is incredibly, and the blue color is very nice. The exterior, with these gardens and fountains is really great.
    A lovely couple.
    It really is spectacular, and a great job.
    I wish you a great weekend, hugs, Marian

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello Marian,

      Thanks for your visit and words of praise of my castle. It also gave me a lot of fun to build and a few gray hairs have been added.

      I wish you a nice Sunday.

      Greetings and hugs from sending you Hoppel

      Löschen
  2. Hi :).

    Very perfect job. Beautiful, themed environment :) Amazing work - wonderful roof. Stylish interior :) great admiration :) Have a great weekend :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello Pet `ka,

      Thank you for your visit on my blog and I'm glad that you like my castle.

      I wish you a wonderful Sunday and send you many greetings! Hoppel

      Löschen
  3. Dear Hoppel, this is very beautiful and style work. I love it. Have a nice day ♥

    AntwortenLöschen
  4. Dear Vlasta, thank you for your visit on my blog. I am happy thrilled that you like the castle and thank you for your words of praise.

    I wish you a wonderful day. Many greetings sends you Hoppel

    AntwortenLöschen
  5. Silvy, where have your baner ?

    AntwortenLöschen