Donnerstag, 10. Oktober 2013

Time of Darkness by Hoppel785

Guten Morgen meine lieben Sims-Freunde,

heute werde ich euch ein kleines Häuschen für Vampire vorstellen, dieses wurde in Midnight Hollow gebaut. 

Geeignet ist dieses Häuschen für max. 2 Vampire und ich wünsche euch viel Spaß damit!

Habt einen schönen Tag eure Hoppel

 Hinweis: Bitte beachtet, das meine Kreationen nur für´s Spiel sind! Das erneute Hochladen oder das Posten mit meinen Kreationen und sie somit als eigene auszugeben, erlaube ich nicht!








       
                                                                             
http://www.mediafire.com/download/efk69r8fox7biux/Time+of+Darkness+by+Hoppel785.zip
             





Kommentare:

  1. wow, wow wow Silvy, du hast mich wieder absolut umgehauen, ich Liebe das Haus sooo sehr, so Wunderschön vom Außen zu betrachten und die Einrichtung innen, ganz zu schweigen. Ich bin absolut hin und we O__O Natürlich habe ich es sofort empfohlen, als Favorit und gedownloadet ♥ Vielen Lieben Dank dafür, ich liebe deine Häuser einfach *.*
    Lg und noch eine wunderschöne Restwoche ♥
    LG gergana

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Guten Morgen gergana,

      vielen Dank für deinen Besuch und es freut mich riesig, dass dir auch dieses Häuschen gefällt und ich bedanke mich auch für deine Empfehlung und das runterladen. Wünsche dir viel Spaß mit dem Häuschen.

      Ganz lieben Gruß und eine tolle Woche wünscht dir Silvy

      Löschen
  2. Hello Silvy, a beautiful building and interior. This building you much success. I really like it. Have a great Friday and a nice weekend :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Good morning dear Vlasta

      Thank you for your kind words. I am very glad, that you like this house.

      I wish you a wonderful week! Many greetings sends you Silvy

      Löschen
  3. Hallo Silvy, is a fantastic house, I love a magnificent creation, color and decoration are spectacular. The new world is very beautiful, and is great for halloween decoration

    I wish you a great weekend.

    Hugs Marian.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello Marian,

      Many, many thanks for your words of praise to my house and I am glad that you like it so well.

      I wish you a wonderful and successful week! Many greetings and hugs sent you Silvy

      Löschen
  4. I love it! You could use it for the halloween contests. Happy simming!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Good morning dear Lumy,

      sorry for my late reply but I had very little time. Thank you for your visit on my blog about which I was very happy!

      I wish you a wunderschönenTag and a great week. Greetings and hugs from sending you Hoppel

      Löschen
  5. Hi Silvy. It is fantastic house :) Nice outdoor colour and mysterious interier. Great work with roofs. Have a nice evening :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Good morning dear Lucky

      Thank you for your visit and the nice words on my blog, I am very pleased that you like my house and please excuse the late reply but I had very little time.

      I wish you a wonderful day and a great week. Many greetings and hugs sent you Silvy

      I wait for your next home! :)

      Löschen
  6. Hello dear Hoppel :)

    Fantastic, stylish job.Nice interior and garden.
    Very thematic. I'm so building a good one. great admiration :)
    Beautiful combination of colors and materials. nice roof :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Good morning dear Pet'ka,

      Thank you for your kind words on my blog and I think it's great that you're creative again.

      I wish you have a wonderful and relaxing day and a great week. Many greetings and hugs sent you Silvy

      Löschen